Umbrella HSQE Solution – kaikki tarvitsemasi laadunhallinnan työkalut

Olemme Umbrella HSQE Solution -ohjelmiston jälleenmyyjä

Tarjoamme yhden ohjelmiston ratkaisun laatu,- ympäristö ja turvallisuusjohtamiseen. Umbrellan avulla ohjaat organisaatiota säännölliseen ja parhaiden käytänteiden mukaiseen toimintaan. Ohjelmiston käyttö tekee asiantuntijapalveluistamme kustannustehokkaita.

Ohjelmisto mahdollistaa toimintaympäristön kuvaamisen

Umbrellan avulla tunnistat yrityksenne sisäiset ja ulkoiset sidosryhmät sekä näiden odotukset toimintaanne kohtaan. Ohjelmisto kuvaa toimintaympäristön graafisessa ysikentässä. Miten yritys vastaa sidosryhmien odotuksiin? Miksi yritys on olemassa?

Ammattimainen riskienhallinta on osa laatujohtamista

Standardeissa 9001, 14001, 45001 ja 27001 riskilähtöisyys on keskeinen päätöksenteon perusta. Umbrellan riskienarviointityökalu on helppokäyttöinen tapa hallita koko liiketoiminnan riskejä. Kun riskit kohdistetaan ja luokitellaan sekä arvioidaan niiden esiintyvyys ja vakavuus, syntyy riskitaso. Työkalun avulla määritetään sen jälkeen hallintakeinot, joille asetetaan seurattavia tehtäviä ja vastuutetaan toimenpiteet, jonka jälkeen arvioidaan jäännösriski.

Kyselyt auttavat tunnistamaan kehityskohteet

Mihin vastaajat ovat tyytyväisiä ja mihin eivät? Asiakas-, henkilöstö- ja toimittajakyselyt kertovat sen selkeästi. Kehityskohteiden tunnistaminen on oleellista. Aivan yhtä tärkeää on tunnistaa asiat, joihin vastaajat ovat tyytyväisiä. Vastaukset ohjaavat toimenpiteisiin, jotka vahvistavat organisaation kilpailukykyä.

Tehoa muistoiden laatimiseen

Umbrellan e-lomakkeet on tehokas työkalu. Laadi muistiot, tulosta PDF tai lähetä tieto muistion valmistumisesta luettavaksi. Henkilöstöryhmien viikko- tai kuukausimuistiot tallentuvat listausnäkymään, mistä sovitut tehtävät löytyvät avoimina tai suljettuina.

Tehoa tiedolla johtamiseen

Miten asiakasreklamaatiot ja sisäiset palautteet ovat vaikuttaneet jatkuvaan parantamiseen? Miten ympäristösuorituskyky, työterveys ja turvallisuus kehittyvät? Reaaliaikaisen datan visuaalinen esitystapa herättää kiinnostusta henkilöstössä. Tiedolla johtaminen toimii tehokkaasti, kun kerätyn tiedon analysointi auttaa tekemään liiketoimintaa kehittäviä toimenpiteitä.

Palautteet ohjaavat kehittymään

Henkilöstö-, asiakas- ja kuluttajapalautteet mahdollistavat pysyvää kilpailuetua yritykselle. Niiden tarjoaman tiedon avulla yritys voi kehittää nykyisiä tuotteita ja/tai palveluita entistä asiakaslähtöisemmiksi. Uusien liiketoiminta-alueiden löytyminen on myös mahdollista asiakaspalautetiedon avulla.

Rekisterit ovat yrityksen tietopääomaa

Sähköinen rekisteritietokanta yrityksenne hallinnoimalle käyttöomaisuudelle, kuten laitteet, koneet, laitteet, lasi- ja terärekisterit, on arvokasta tietopääomaa. Rekisterin ylläpito on oleellista. Käyttöomaisuudella on yritykselle taloudellista merkitystä, ja sen säännöllinen tarkastus, huolto tai kalibrointi on osa toimintavarmuutta.

Johda vastuullisuutta.

Me autamme.